UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ „CREATIVE PARTNER“
(ĮMONĖS KODAS 302567041)
PATVIRTINTA
UAB „Creative Partner“ direktoriaus
2022 m. sausio 28 d. Įsak. Nr. 20220128
PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS NR. 1
I. SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Sąvokos
1.1. Paslaugų gavėjas – fizinis ir/arba juridinis asmuo, įsigijęs UAB „Creative Partner“ teikiamas paslaugas, svetainėje www.support.cpartner.lt išsirinkus paslaugų planą;
1.2. Paslaugų teikėjas – UAB „Creative Partner“, į. k. 302567041, adresas Kauno g. 9-15, LT-91156 Klaipėda;
1.3. Paslaugos – Paslaugų teikėjo teikiamos, kurias Paslaugų gavėjas pasirinko ir už jas sumokėjo pagal www.support.cpartner.lt paskelbtą kainoraštį. Teikiamų paslaugų, planų sąrašas ir aprašymai skelbiami Paslaugų teikėjo savitarnos svetainėje www.support.cpartner.lt, ir detalizuojami Paslaugų gavėjo pasirinktame plane.
2. Šios Paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra teisiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Paslaugų gavėjo ir Paslaugų teikėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums – Paslaugų gavėjui, įsigyjant Paslaugų teikėjo teikiamas Paslaugas.
3. Įsigyjant Paslaugų planą ir apmokant už jį nustatytą kainą, Jūs patvirtinate, kad susipažinote su šiomis Taisyklėmis, jų sąlygos Jums yra suprantamos ir priimtinos.
II. SKYRIUS
PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIES SUDARYMO MOMENTAS
4. Sutartis tarp Paslaugų gavėjo ir Paslaugų teikėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Paslaugų gavėjas užpildo užsakymo formą mūsų sistemoje ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, pažymi laukelį „susipažinau“ ir apmoka pasirinkto plano kainą, pagal suformuotą sąskaitą-faktūrą.
5. Po sėkmingo užsakymo pateikimo ir apmokėjimo, paslaugos pradedamos teikti ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.
6. Atlikus užsakymą, tačiau neapmokėjus Paslaugų plano kainos, laikoma, kad Sutartis nėra sudaryta ir Paslaugos Paslaugų gavėjui nėra pradedamos teikti.
7. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę, šias Taisykles keisti be išankstinio Paslaugų gavėjo sutikimo. Su pakeistomis Taisyklėmis Paslaugų gavėjas supažindinamas Kliento užsakyme nurodytu el. paštu.
III. SKYRIUS
PASLAUGŲ GAVĖJO TEISĖS
8. Jūs turite teisę pirkti Paslaugų naudojimo planą šių Taisyklių nustatyta tvarka.
9. Jūs turite teisę atsisakyti Paslaugų plano, kurį įsigijote, naudojimo, nepasibaigus plano naudojimo terminui. Pinigų suma už nepanaudotą plano naudojimo laikotarpį grąžinama remiantis šių Taisyklių IV skyriuje (Pinigų grąžinimas) nustatyta tvarka.
10. Jūs turite teisę kreiptis į Paslaugų teikėją bet kokiais, su įsigytų Paslaugų plano teikimu susijusiais klausimais, su Paslaugų teikimu susijusiais klausimais el. paštu support@cpartner.lt.
IV. SKYRIUS
PINIGŲ GRĄŽINIMAS
11. Jūs turite teisę nutraukti Paslaugų planą. Jums bus grąžinami pinigai už nepanaudotą Paslaugų naudojimo laikotarpį, išskyrus einamąjį mėnesį.
12. Norėdami nutraukti Paslaugų naudojimo planą, privalote apie tai informuoti Paslaugų tiekėją el. paštu: support@cpartner.lt.
13. Norėdami susigrąžinti pinigus už nepanaudotą Paslaugų naudojimo laikotarpį, galite kreiptis į Paslaugų teikėją elektroniniu paštu: support@cpartner.lt, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo plano atšaukimo.
14. Jūs neprivalote nurodyti Paslaugų teikėjui priežasčių, dėl kurių atsisakote Paslaugų naudojimo, tačiau bet kokie pastebėjimai ir pasiūlymai kaip gerinti Paslaugų teikėjo teikiamas naudas, yra laukiami.
V. SKYRIUS
JŪS ĮSIPAREIGOJATE
15.1. Įsigijus Paslaugų naudojimo planą, Jūs įsipareigojate:
15.1. laiku ir šių Taisyklių VIII skyriuje nustatyta tvarka sumokėti Paslaugų naudojimo plano mokestį;
15.2. užtikrinti, kad bet kokia informacija / duomenys, kuriuos tvarkysite naudojantis Paslaugomis, atitiks Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (ES 2016/679), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (TAR, 2018-07-11, Nr. 11733) bei kitų asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus;
15.3. bendradarbiauti su Paslaugų teikėju bet kokiais, su Paslaugų naudojimo klausimais, pranešti apie kilusius nesklandumus;
suteikti Paslaugų teikėjui visą reikalingą informaciją (įskaitant techninę bei programinę įrangą ir autorizuotus prisijungimus prie jų, 15.4. kurie nėra Paslaugų teikėjo atsakomybėje ir nesusiję su numatytų paslaugų objektų sukūrimu) įsigyjamoms Paslaugoms suteikti.
16. Jūs esate visiškai atsakingas už Paslaugų įsigijimo registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.
VI. SKYRIUS
MŪSŲ TEISĖS
17. Paslaugų teikėjas turi teisę, Paslaugų gavėjui vėluojant sumokėti Paslaugų naudojimo plano mokestį, neteikti Paslaugų, iki kol bus sumokėtas mokestis. Gavęs apmokėjimą už Paslaugas, Paslaugų teikėjas pradeda teikti Paslaugas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo apmokėjimo dienos.
18. Paslaugų teikėjas turi teisę pakeisti Paslaugų naudojimo planų kainas be išankstinio derinimo su Paslaugų gavėju. Apie Paslaugų naudojimo planų kainų arba kitus pasikeitimus informuosime Jus asmeniškai Jūsų nurodytu elektroniniu paštu ne vėliau kaip likus 30 dienų iki pasikeitimų įsigaliojimo.
19. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai keisti Paslaugų planų įrankius, kurie naudojami paslaugoms teikti, į lygiaverčius (vykdyti atnaujinimus, tobulinimus ir pan.).
20. Paslaugų teikėjas turi teisę pasitelkti trečiuosius asmenis (partnerius), tinkamo Paslaugų suteikimo, sistemų, planų ir įrankių naujinimo, tobulinimo ir kitais tikslais.
VII. SKYRIUS
MES ĮSIPAREIGOJAME
21. Sudaryti visas sąlygas Jums tinkamai naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis.
22. Dėti visas pastangas, siekiant maksimalaus teikiamų Paslaugų kokybiškumo, o kilus nesklandumų, kuo greičiau juos pašalinti.
23. Bendradarbiauti su Jumis bet kokiais, su Paslaugų naudojimu susijusiais klausimais.
24. Naudoti tik licencijuotą programinę įrangą kuriant produktą ar teikiant Paslaugas.
VIII. SKYRIUS
APMOKĖJIMAS
25. Paslaugų naudojimo plano mokestis priklauso nuo Jūsų pasirinkto Paslaugų plano.
26. Paslaugų naudojimo mokestis sumokamas banko pavedimu.
27. Paslaugų gavėjas už Paslaugas moka avansu.
28. Pasirinkus mokėjimą pavedimu, suformuojama avansinė sąskaita faktūra už 6 mėnesių arba 12 mėnesių laikotarpį.
29. Visiems mokėjimams Paslaugų teikėjas Paslaugų gavėjui išrašo PVM sąskaitas-faktūras, kurios siunčiamos Paslaugų gavėjo užsakymo metu nurodytu elektroninio pašto adresu.
IX. SKYRIUS
ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
30. Jūsų asmens duomenys, kuriuos pateikiate Paslaugų užsakymo metu, yra tvarkomi vadovaujantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (ES 2016/679), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (TAR, 2018-07-11, Nr. 11733) bei kitų asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatomis.
31. Mes jokiu būdu neperduodame Jūsų asmeninių duomenų, įskaitant įmonės adresą ir el. pašto adresą, tretiesiems asmenims, išskyrus teisės aktų nustatytus atvejus ir siekiant tinkamai vykdyti sutartį (teikti Paslaugas).
32. Užpildžius užsakymo formą, Jūsų pateikti asmens duomenys yra saugomi vadovaujantis Bendrąja dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Vyriausiojo Lietuvos archyvaro. Jūs turite teisę bet kuriuo metu reikalauti (el. paštu data@cpartner.lt), kad Jūsų asmens duomenys būtų atnaujinti, kad Jums būtų pateikta informacija apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą, taip pat, kad Jūsų asmens duomenys būtų ištaisyti ar ištrinti.
33. Jūsų pateikti asmens duomenys (elektroninio pašto adresas, vardas, pavardė, adresas ir kt.) yra naudojami tik tam, kad galėtumėte užsiregistruoti Paslaugų gavimui ir mūsų teisėto intereso – atsiskaitymo už suteiktas paslaugas, užtikrinimo tikslu. Be Jūsų leidimo Jūsų asmens duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims, nesusijusioms su Paslaugų teikimu.
34. Informuojame, kad UAB „Creative Partner“ personalas nei raštu, nei telefonu, nei jokiais kitais būdais neprašo Jūsų prisijungimo duomenų, banko kortelių numerių, slaptažodžių ar bet kokios kitos informacijos.
X. SKYRIUS
GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
35. Visi ginčai, kylantys dėl šių Taisyklių ar susiję su jų pažeidimu ar Paslaugų teikimu, yra sprendžiami Šalių derybų būdu, vadovaujantis gera valia.
36. Nepavykus pasiekti susitarimo Šalių derybų keliu, kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, turi būti sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka, Lietuvoje.
XI. SKYRIUS
ŠALIŲ ATSAKOMYBĖS SĄLYGOS
37. Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės laiku nesuteikia Paslaugų gavėjui jo įsigytų paslaugų, Paslaugų teikėjas moka Paslaugų gavėjui 0.02% dydžio delspinigius nuo Paslaugų plano sumos už kiekvieną uždelstą tinkamai suteikti paslaugas dieną.
38. Paslaugų tiekėjo atsakomybių ribos naudojant atitinkamus įrankius, reikalingus Paslaugoms suteikti:
38.1. Teikiant svetainės monitoringo paslaugą:
38.1.1. Paslaugų teikėjas šiai paslaugai užtikrinti naudoja savo arba trečiųjų šalių programinę įrangą;
38.1.2. Paslaugų gavėjui tiesioginė prieiga prie monitoringo nėra suteikiama;
38.1.3. Paslaugų gavėjas operatyviai informuojamas Paslaugų gavėjo nurodytu el. paštu, jeigu aptinkamas svetainės/ el. parduotuvės/ sistemos sutrikimas;
38.1.4. Paslaugų teikėjui nustačius sutrikimą, nedelsiant imamasi priemonių sutrikimui pašalinti, jeigu tai įmanoma, ir apie galutinius rezultatus Paslaugų gavėjas informuojamas el. paštu.
38.2. Teikiant TVS ir įskiepių atnaujinimo paslaugą:
38.2.1. Paslaugų teikėjas atnaujinimus atlieka savo nuožiūra ir pasirinktu laiko intervalu, bet ne rečiau nei kas 4 mėnesius;
38.2.2. Jeigu Paslaugų gavėjas naudoja mokamus įskiepius ar kitą mokamą programinę įrangą, tai jiems reikalingi mokėjimai yra 38.2.3. Paslaugų gavėjo atsakomybė. Paslaugų teikėjas gali apmokėti reikalingus įskiepius, tačiau už juos Paslaugų teikėjui turi būti apmokama atskirai pagal pateiktą sąskaitą. Mokama programinė įranga arba įskiepiai nėra paslaugos teikimo dalis.
38.2.4. Paslaugų teikėjas turi teisę neatnaujinti TVS ar įskiepių, jeigu nustato, kad esama versija atnaujinimams yra per sena apie tai informuodamas klientą nurodytu el. paštu, ir nurodydamas konkrečias priežastis.
38.3. Teikiant SMTP serverio laiškų siuntimo paslaugą:
38.3.1. Paslaugų teikėjas savo nuožiūra naudoja trečiųjų šalių servisą laiškų siuntimui;
38.3.2. Paslaugų gavėjui nėra suteikiama prieiga prie šio serviso;
38.3.3. Paslaugų teikėjas neatsako už galimus trečiųjų šalių serviso sutrikimus;
38.3.4. Paslaugų teikėjas negarantuoja 100 proc. laiškų pristatymo, tačiau įsipareigoja naudoti aukščiausio patikimumo rinkoje įvertintą servisą;
38.3.5 Laiško pristatymas gali būti patikrintas tik kreipiantis raštu į Paslaugų teikėją ne vėliau kaip 7 d. d. nuo laiško išsiuntimo. 38.3.6. Senesnių laiškų išsiuntimo istorija nėra saugoma ir negali būti pateikta.
38.4. Teikiant svetainės krovimo optimizavimo paslaugą:
38.4.1. Šiai paslaugai teikti Paslaugų teikėjas naudoja https://pagespeed.web.dev/ įrankį, ir jo parametrais matuoja sistemos krovimą;
38.4.2. Paslaugų teikėjas krovimo optimizavimą atlieka savo nuožiūra, bet ne rečiau nei kas 4 mėnesius;
38.4.3. Prieš/ po rezultatai yra pateikiami klientui.
38.5. Teikiant svetainės saugumo patikrinimo ir spragų šalinimo paslaugą:
38.5.1. Šiai paslaugai teikti Paslaugų teikėjas naudoja https://portswigger.net/burp įrankį, ir jo parametrais matuoja sistemos saugumą;
38.5.2. Paslaugų teikėjas sistemos saugumo patikrą atlieka savo nuožiūra, bet ne rečiau nei kas 6 mėnesius;
38 .5.3. Prieš/po rezultatai yra pateikiami klientui;
38.5.4. Paslaugų teikėjas įsipareigoja pašalinti tik tas spragas, kurios yra susijusios su TVS ir naudojamais įskiepiais. Serverio programinės įrangos saugumo spragos nėra Paslaugų teikėjo atsakomybė.
38.6. Kritinių klaidų šalinimas – kritine klaida yra laikomas galutinis rezultatas, dėl kurios vartotojas negali atlikti jokio tolimesnio veiksmo – gaunama klaida arba sistema nepasiekiama. Išimtys:
38.6.1. Paslaugų teikėjas nėra atsakingas už turinio klaidas: pvz., jeigu vartotojas gauna klaidą dėl ištrinto puslapio arba kito elemento, kuris yra būtinas sistemai funkcionuoti;
38.6.2. Paslaugų teikėjas nėra atsakingas už klaidas, kurios yra serverio sutrikimai: pvz., jeigu svetainė/ el. parduotuvė/ sistema tampa nepasiekiama dėl serverio programinės įrangos atnaujinimo, trečiųjų šalių sistemų vykdomų pakeitimų, serverio neveikimo ir pan.;
38.6.3. Paslaugų užsakovas užtikrina, kad Paslaugų teikimo sutarties galiojimo metu jokios trečiosios šalys nesijungs prie svetainės/ el. parduotuvės/ sistemos ir neatliks jokių programinio kodo pakeitimų. Esant tokiai būtinybei, veiksmai iš anksto turi būti suderinti su Paslaugų teikėju apsibrėžiant atsakomybės ribas tarp Paslaugų teikėjo ir Užsakovo.
39. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Paslaugų teikėjo nuo pareigos vykdyti prisiimtus įsipareigojimus dėl tinkamo Paslaugų teikimo.
40. Paslaugų gavėjui, sukėlusiam žalą naudojantis Paslaugomis, taikoma atsakomybė, numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
41. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą dėl nenugalimos jėgos aplinkybių (force majeure) Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
XII. SKYRIUS
NUOSAVYBĖS TEISIŲ APSAUGA
42. Nuosavybės teisės susijusios su Paslaugų teikėjo diegiama programine įranga, lieka turinio valdymo sistemos kūrėjų nuosavybe.
43. Paslaugų teikėjas turi šias teises:
43.1. pasirinktomis priemonėmis publikuoti ir skelbti informaciją apie Paslaugų gavėjui suteiktas paslaugas ir jų objektus, jei tai nepažeidžia šiose Taisyklėse nustatytų konfidencialios informacijos apsaugos sąlygų;
43.2. žymėti Paslaugų gavėjui suteiktų paslaugų objektus savo prekiniu ženklu su nuoroda į interneto tinklapį.
XIII. SKYRIUS
NENUGALIMOS JĖGOS (FORCE MAJEURE)
44. Nė viena iš Šalių neatsako už dalinį ar visišką prisiimtų įsipareigojimų neįvykdymą, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir nuo Šalių valios nepriklausančių nepaprastųjų aplinkybių:
44.1. gaisro, sprogimo, audros ir kitų stichinių nelaimių bei gamtos jėgų, kurios neleidžia įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti;
44.2. įvykio arba aplinkybių, arba įvykių ir aplinkybių sekos, kurių sutarties Šalis (Šalys) negali kontroliuoti ir kurios neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti;
44.3. Vyriausybės ar valdžios veiksmų, kurie neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti.
45. Šalis, kuri dėl nurodytų aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama privalo raštiškai informuoti apie tai kitą Šalį. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis išvardintomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl netinkamo prisiimtų įsipareigojimų vykdymo arba nevykdymo.
46. Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau kaip pusę numatyto Paslaugų teikimo laikotarpio, Šalys tarpusavio susitarimu gali nutraukti Paslaugų teikimą.
XIV. SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
47. Šios Taisyklės yra privalomos visiems Paslaugų gavėjams, įsigijusiems Paslaugų teikėjo Paslaugas.
48. Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
49. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Ši svetainė naudoja slapukus, kad pagerintų paslaugų kokybę ir naršant toliau jūs sutinkate su privatumo taisyklėmis. Privatumo politika